مقالات

خرید لوازم ورزشی از سایت‌های خارجی با کارت شتابی

خرید لوازم ورزشی از سایت‌های خارجی با کارت شتابی

ارتباطات اینترنتی منجر به بروز نیازهایی برای مردم در سراسر جهان شده که یکی از این نیازها خرید اجناسی از سایت‌های خارجی آنلاین است که این امکان برای کاربران کشورهایی مانند ایران بسیار سخت و حتی گاهی غیر ممکن به نظر می رسد، چرا که هر خریدی نیاز به پرداخت و هر پرداختی به سایت‌های خارجی نیازمند کارت‌های بانکی بین المللی مانند ویزا کارت، پی پال، وب مانی و حساب‌های ارزی دیگردارد. اما در چند سال گذشته امکان خرید لوازم ورزشی از سایت‌های خارجی با کارت شتاب ایرانی نیز فراهم شده است؛ در این مطلب درباره چگونگی آن صحبت می‌کنیم.

تفاوت خرید از سایت‌های خارجی با سایت‌های داخلی

چگونگی خرید محصولات از سایت‌های خارجی مانند خرید از آمازون از نظر ماهیت خرید، تفاوت چندانی با خریدهای داخلی ندارد. انتخاب محصول مورد نظر، اضافه کردن به سبد خرید، تسویه حساب و پرداخت آنلاین؛ مراحل مشابهی هستند که در خرید از سایت‌های خارجی همانند خرید از سایت‌های داخلی طی می‌شود. هنگام خرید از سایت‌های خارجی، کارت‌های عضو شتاب داخلی جای خود را به کارت‌های اعتباری مستر، ویزا و… می‌دهند. در این مرحله شما نیاز به استفاده از یکی از روش‌های پرداخت ارز در سایت‌های خارجی دارید و باید آدرس پستی، تلفن، کدپستی غیر ایرانی و همچنین آدرس پرداخت کننده را در اختیار داشته باشید.

آشنایی با زبان انگلیسی برای مطالعه قوانین، محدودیت‌ها و رویه‌های ارسال محصول در مراحل مختلف خرید هم امری ضروری است. با تمام این موارد، به سخت بودن و طولانی بودن سفارش محصول از سایت‌های خارجی و تفاوت خرید از سایت‌های خارجی و داخلی، واقف شده‌اید.

فروشگاه اینترنتی آمازون

آمازون یک شرکت تجارت الکترونیک در آمریکا و از اولین فروشگاه‌های آنلاین دنیا است که کار خود را از سال 1995 میلادی در شهر سیاتل و توسط موسس آن جف بزوس شروع کرد. در حال حاضر آمازون با داشتن میلیون‌ها محصول متنوع در سایت خود، داشتن نمایندگی‌ در کشورهای مختلف جهان و تعداد بیشماری فروشنده حرفه‌ای و معتبر یکی از پردرآمدترین وبسایت‌های فروشگاهی جهان است. راحتی خرید از آمازون یکی از هدف‌های مهم شرکت آمازون و موسس آن است. اما این پروسه در ایران و برخی کشورها کمی زمان‌بر، مشکل و در برخی موارد ناممکن است. اما روش‌هایی وجود دارد که خرید از آمازون را برای کشورهایی مانند ایران که هیچ نمایندگی از آمازون ندارند نیز راحت و بدون دردسر می‌کند و کاربران می‌توانند با پرداخت ریالی از کارت شتاب خود نیز از آمازون خرید کنند.

چگونه ایرانی ها راحت‌تراز آمازون خرید کنند

همانطور که می‌دانید بسیاری از سایت‌های خارجی امکان خرید مستقیم در ایران را ندارند، مثلاً شما نمی‌توانید به راحتی خرید از آمازون را تجربه کنید و درب منزل تحویل بگیرید؛ اما در این مطلب با روشی آشنا خواهید شد که می‌تواند این خرید را برای شما انجام دهد و شما هم با استفاده از کارت بانکی عضو شتاب خود به راحتی ثبت سفارش کنید و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.
روشی که ما به شما برای خرید از آمازون توصیه می کنیم ، استفاده از سایت Igasim.com است که شما با استفاده از این سایت می‌توانید خرید از سایت‌های خارجی با کارت شتاب خود را انجام داده و پس از پرداخت ریالی فاکتور آن، محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.

مراحل خرید از سایت‌های خارجی با کارت شتاب

شما با کارت‌های بانکی عضو شتاب در ایران می‌توانید به راحتی محصولات مورد نیاز خود را از سایت‌های خارجی انجام دهید، مثلاً به راحتی خرید از آمازون را انجام دهید و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید. این پروسه نیاز به انجام مراحلی دارد که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد:

1- انتخاب و کپی کردن لینک کالا: ابتدا وارد سایت فروشگاهی مورد نظر شوید و لینک محصول مورد نظر خود را کپی کنید مثلاً برای خرید از آمازون وارد صفحه محصولی که می‌خواهید، شوید و سپس لینک آن را کپی کنید، منظور از لینک محصول همان آدرس اینترنتی (url) محصول است. آن را کپی کنید.

2- ثبت نام در سایت واسطه مانند Igasim.com: برای ادامه پروسه خرید از آمازون، در سایت Igasim.com ثبت نام کنید و لینک کپی شده را در قسمت “مشاهده محصول” وارد کرده و منتظر باشید تا سایت قیمت محصول شما را نمایش دهد.

3- بررسی زمان تحویل و مبلغ قابل پرداخت توسط سایت Igasim.com

4- ثبت سفارش و پرداخت: در ادامه می‌توانید ویژگی‌های محصول خود را مشاهده و سفارش خود را ثبت و مبلغ فاکتور را با استفاده از کارت شتاب خود پرداخت کنید.

5- دریافت محصول خود: پس از پرداخت پیش فاکتور خود، محصول شما از سایت مبدأ خریداری شده و در زمان معینی که در فاکتور اعلام شده است به دست شما می‌رسد و آن را درب منزل خود تحویل می‌گیرید.

با استفاده از سایت‌هایی مانند Igasim.com بدون هیچ محدودیتی دسترسی شما به هزاران کالای متنوع ورزشی و خرید لوازم ورزشی از سایت‌های خارجی با کارت شتاب فراهم شده است و دیگرفرقی نمی‌کند که فروشگاه مورد نظر شما در کجای دنیا قرار گرفته است.

 

بازگشت به لیست