اخبار

حاشیه یک تیم لیگ برتری کشتی برای تیم ملی امید/ رضایی: تمرکزمان را به هم ریخته‌اند

حاشیه یک تیم لیگ برتری کشتی برای تیم ملی امید/ رضایی: تمرکزمان را به هم ریخته‌اند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید ایران با بیان اینکه 20 مرداد ماه طی نامه‌ای به فدراسیون کشتی اعلام کردم به هیچ کشتی‌گیری اجازه نمی‌دهم در مرحله نهایی لیگ کشتی بگیرد، گفت: کدام مربی 10 روز مانده به مسابقات جهانی می‌گذارد کشتی‌گیرش در لیگ حاضر شود؟

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی تنش‌های به وجود آمده میان مدیریت یکی از تیم‌های لیگ برتری کشتی آزاد که تیمش راهی نیمه نهایی لیگ شده اما به دلیل آنچه اعلام کرده سرمربی تیم کشتی آزاد امید کشتی‌گیران‌اش را در اختیار این تیم نمی‌گذارد و به همین دلیل از لیگ کنار کشیده است، اظهار کرد: بیستم مردادماه در نامه‌ فدراسیون کشتی به هیات‌های استانی و باشگاه‌ها اعلام کردیم مسابقات مرحله‌ی نیمه نهایی و لیگ 12 روز قبل از مسابقات جهانی برگزار می‌شود و ما نمی‌توانیم هیچ کشتی‌گیری را به هیچ کدام از تیم‌های لیگ برتری بدهیم، چرا که اولویت ما کسب موفقیت در رقابت‌های جهانی است و حضور کشتی‌گیرانمان در لیگ، 10 روز قبل از اعزام به مسابقات جهانی غیرمنطقی و غیرعقلانی است. حال نماینده یک تیم شلوغ‌کاری کرده و می‌گوید حرف ما احساسی است.

وی افزود: این‌که من کشتی‌گیرانم را 10 روز مانده به مسابقات جهانی به هیچ کدام از تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی لیگ نمی‌دهم که مبادا با مصدومیت مواجه شوند و تیم ملی ضربه بخورد، صحبت احساسی است یا  آنها که می‌گویند باید تحت هر شرایطی کشتی‌گیرانت را به ما بدهی؟ کدام مربی 10 روز به مانده به مسابقات جهانی اجازه می‌دهد ملی‌پوشش در لیگ کشتی بگیرد؟ اتفاقا فقط این تیم نیست که شامل این موضوع می‌شود و هر چهار تیم حاضر در لیگ، کشتی‌گیرانی را در تیم ملی امید دارند که ما به هیچ‌ کدامشان کشتی‌گیر نمی‌دهیم. من دو ماه و نیم پیش حرفم را زدم اگر حتی یک ناخن اینها زخم شود ما چه‌کاری می‌توانیم انجام دهیم؟ آنوقت همان کشتی‌گیر بعدا می‌گوید چرا به من اجازه دادید در لیگ کشتی بگیرم.

سرمربی تیم کشتی آزاد امید ایران افزود: خب همین موضوع یک تنش برای من شده و در حالیکه باید تمام تمرکزمان روی تیم ملی باشد با این رفتارها برای من و کشتی‌گیران تیم ملی حاشیه درست می‌کنند. وقتی به کشتی‌گیرم که در اردو است 10 بار زنگ می‌زنند او هم تمرکزش را از دست می‌دهد و در نهایت تیم ملی ضربه می‌خورد. باید جلوی این کارها گرفته شود تا تیم ملی در آستانه رقابتهای جهانی دچار حاشیه نشود.

بازگشت به لیست